Briljantstraat 9-11, 2665 NJ Bleiswijk

FAQ


Bestelling

Betaalmogelijkheden

Je kan bij ons betalen met iDeal of Bancontact via Mollie.

 

Bestellingen van ANBI geregistreerde dierenhulporganisaties lopen buiten de website om en kunnen met een iDeal link op de factuur of overschrijving betaald worden.

Bestelbevestiging

Na je bestelling ontvang je een automatisch gegenereerde bestelbevestiging op het opgegeven emailadres.

Status van je bestelling

In je account kan je altijd de status van je bestelling nakijken.

Ook ontvang je een email wanneer het pakket / de pakketten klaar zijn voor verzending.

Bestelling annuleren of wijzigen

Als je iets aan je bestelling moet wijzigen, kan je contact opnemen met onze klantenservice.

We kunnen niet garanderen dat de bestelling nog aan te passen is, maar we gaan zeker ons best voor je doen.

Nadat een bestelling verzonden is, kan er helaas niets meer aangepast worden aan de bestelling.

Bezorging

Verzendkosten

Wij versturen met de DPD, om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden.

De standaard verzendkosten zijn € 6,95 voor jouw als koper, de rest betalen wij (huidige DPD kosten zijn € 8,17).

Als je voor € 99,- een bestelling plaatst, betalen wij de standaard verzendkosten en als je voor € 249,- een bestelling plaatst, heb je vaak meerdere dozen en betalen wij twee keer de standaard verzending.

Zware pakketten

Standaard pakketten wegen tot 20 kg.

Met een toeslag mogen we pakketen versturen tot 30 kg.

Bestellingen die meer dan 30 kg wegen zullen of twee of meer pakketten verdeeld worden. Afhankelijk van het gewicht kan hiervoor een toeslag in rekening worden gebracht, die automatisch in je winkelwagen wordt berekend, op basis van het gewicht van je artikelen.

Verzendinformatie: track en trace

Zodra je bestelling is ingepakt en aangemeld voor verzending ontvang je hier een email over. In deze email vind je een link naar de Track & Trace van de bezorgdienst waarmee jouw pakket bezorgd wordt. Indien dit al bekend is bij de bezorgdienst staat er ook een schatting in van de dag en tijd van bezorging.

In principe worden onze pakketten op maandag t/m zaterdag bezorgd, met uitzondering van nationale feestdagen.

Klachten

Klachtenafhandeling

Wij hopen natuurlijk dat je tevreden bent met je aankoop, maar ben je ergens niet tevreden over? Neem dan contact op met ons klantenservice, zodat we het voor je kunnen oplossen.

Neem contact op met de klantenservice door een email te sturen of het contactformulier in te vullen. Vergeet niet je bestelnummer en je naam te vermelden.

Onze klantenservice kan contact met je opnemen wanneer we meer informatie nodig hebben. Wij zullen uiteraard ook contact opnemen om je op de hoogte te stellen van de uitkomst van je klacht en de eventuele vervolg stappen die we gaan nemen.